RU

Блог

Огляд помилки "Неможливо встановити з'єднання з хмарними службами", яка пов'язана з установкою BEST

При розгортанні Bitdefender Endpoint Security Tools іноді можуть виникати різного роду помилки, наприклад: "Не вдалося підключитися до хмарних служб. Ваша система не повністю захищена" і т.п. У цій статті представлено розбір помилки BEST.


Кейс відтворення:

Після установки агента на кінцеву точку, агент BEST пише «Ви у небезпеці» і якщо подивитися детальныше, то побачимо помилку «Загальні налаштування».

Опис

Хмарні служби Bitdefender постійно аналізують існуючі загрози щоб негайно реагувати на них. Модулі захисту від шкідливих програм, захисту від фішингу та контролю вмісту перевіряються за допомогою хмарних служб Bitdefender для захисту від новітніх загроз, фішингових атак або для класифікації веб-сайтів, а також для швидкого усунення помилкових спрацьовувань.

Можливі причини помилки:

• Порти 443 і 80, необхідні для зв'язку з Bitdefender Cloud Services закриті.
• Мережевий брандмауер блокує з'єднання з Bitdefender Cloud Services за адресою: nimbus.bitdefender.net.
• Поточний проксі невірно налаштований в політиці або має інші проблеми.
• Сертифікат thawte_Primary_Root_CA відсутній у кінцевій точці.
• Ретранслятор не налаштований, як проксі в політиці для зв'язку з Bitdefender Cloud Services (для автономних середовищ).
• Кінцева точка не має доступу в Інтернет.

Рішення:

1. Перевірте, чи відкриті порти 443 і 80:

Переконайтеся, що на вашому комп'ютері встановлено telnet.
Відкрийте командний рядок.

Виконайте команди:


- telnet nimbus.bitdefender.net 443
- telnet nimbus.bitdefender.net 80

У разі успішного підключення командне вікно стане порожнім (див. скріншот).


В іншому випадку буде помилка, наприклад:

2. Переконайтеся, що брандмауер або рішення для фільтрації вмісту не блокують доступ, кінцева точка має активне підключення до Інтернету, зв'язок через проксі працює і налаштований в застосовуваній політиці.

3. Перевірте, чи присутній сертифікат thawte_Primary_Root_CA на кінцевій точці:
- Натисніть кнопку з логотипом Windows або запустіть додаток «Виконати».
- Введіть certmgr.msc і натисніть Enter.
- В розділі «Сертифікати - поточний користувач» натисніть «Довірені кореневі центри сертифікації».
- Натисніть "Сертифікати" і знайдіть thawte_Primary_Root_CA.

Якщо сертифікат відсутній, зверніться до цієї статті Microsoft.

Інші статі блогу, що можуть Вас зацікавити:

ХоЧЕТЕ купитИ антивІрус Bitdefender?

Оберіть оптимальне рішення для вашої організації:

  • Bitdefender GravityZone BUSINESS SECURITY 
  • Bitdefender GRAVITYZONE ADVANCED BUSINESS SECURITY
  • Bitdefender Elite
  • Bitdefender Enterprise Security

Маєте запитання? Залиште запит в формі нижче та дізнайтеся більше про те, як антивірус Bitdefender забезпечить захист від всіх видів сучасних загроз.  

CRM-форма появится здесь