Dropbox – це новатор в області зберігання даних з багаторічним успішним досвідом, але не дивлячись на досвід, він неодноразово піддавався різним збоям в системі безпеки і конфіденційності даних.
У цій статті ми розглянемо функцію Dropbox Security Checkup і те, як з її допомогою можна убезпечити або заблокувати свій акаунт.
Перевірка / оновлення адреси електронної пошти
Перш за все: Dropbox потрібна актуальна адреса електронної пошти, щоб ви могли завжди увійти в свій аккаунт, якщо забудете або втратите пароль. Якщо ви раптом поміняли електронну пошту, не забудьте натиснути кнопку “Змінити” і повідомити про це фахівцям Dropbox.
Огляд пристроїв та браузерів
Dropbox – в цілому безпечний і надійний сервіс, але для зручності ви часто залишаєтеся під своїм логіном навіть на декількох пристроях одночасно. Якщо ж якісь з пристроїв вам незнайомі, – вийдіть з них.
Огляд підключених додатків
Найчастіше користувачі не завжди знають, які програми або онлайн-акаунти синхронізуються з Dropbox. І тут, як і з пристроями і браузерами, не забудьте від’єднати всі додатки і акаунти, які більше не працюють, застаріли або ви більше не хочете їх пов’язувати з Dropbox.
Перевірка / оновлення пароля
Рекомендується періодично міняти паролі. Довжина пароля повинна складати не менше восьми символів, використовуйте великі і малі літери, а також цифри або спеціальний символ (# $% & і т.д.).
Зверніть увагу, що навіть після зміни пароля всі існуючі сеанси, акаунти і додатки як і раніше можуть отримати доступ до Dropbox. Тому важливо вийти з цих пристроїв і браузерів або відкликати доступ до цих програм.
Двофакторна аутентифікація
Двофакторна аутентифікація (2FA), цей додатковий рівень безпеки став критично важливим практично для всіх онлайн-сервісів. Обов’язково вкажіть його і використовуйте номер телефону, до якого ви можете отримати доступ (переважно ваш основний номер).
Резервні паролі та ключі безпеки
Модуль “Налаштування безпеки” в Dropbox пропонує розширені можливості для захисту облікового запису, наприклад, отримання паролів безпеки, які можна використовувати, коли немає доступу до телефону, або фізичного ключа для входу.
Для звернення до технічної підтримки:
Встановіть TeamViewer для віддаленого підключення фахівця технічної підтримки першого рівня
ЗавантажитиНапишіть в технічну підтримку
Виникли запитання?
Введіть Ваші дані і опишіть проблему в формі нижче
Bitdefender Україна
Вулиця Казимира Малевича, 86Л, Київ, 03150