Як MSP можуть вирішити проблеми кібербезпеки у 2024 році

У 2023 році фахівцям з кібербезпеки довелося нелегко, але немає гарантій, що 2024 буде легшим, оскільки на організації продовжує надходити маса більш витончених загроз. В результаті команди з кібербезпеки не можуть захистити організацію від шкідливих загроз, які націлені на корпоративні мережі.
Нижче наведено шість основних проблем кібербезпеки, які будуть актуальні у 2024 році, але завдяки MSP їх можна уникнути.
  1. Нестача навичок у сфері кібербезпеки
Тенденція: Інновації ведуть бізнес до нових досягнень, включаючи розвиток штучного інтелекту (ШІ), Інтернету речей (IoT), роботизованої автоматизації процесів (RPA) та інших передових технологій. Однак, кожна нова технологія вимагає додаткових заходів безпеки, що створює додаткові виклики для MSP. Вони часто стикаються з необхідністю інтеграції нових наборів інструментів у систему безпеки. Наймання та утримання кваліфікованих фахівців для управління цими інструментами стає все складнішим, а розвиток подібних навичок усередині компанії може бути дорогим.
Рішення: MSP можуть усунути нестачу навичок у сфері кібербезпеки, впровадивши цілісне рішення для забезпечення безпеки, яке відстежує всю поверхню загроз за допомогою різних наборів інструментів. Інформація про події безпеки з хмари, мережі, програм та кінцевих точок може бути консолідована та централізована в єдиній платформі управління, де аналітики можуть отримати огляд стану безпеки на всіх поверхнях загроз та можливість деталізації до окремих подій. Сюди входять як традиційні рішення для запобігання загрозам, такі як антивіруси (AV) та засоби захисту від шкідливого ПЗ (AM), так і більш сучасні рішення для забезпечення безпеки, такі як виявлення та реагування на кінцевих точках (EDR), розширене виявлення та реагування (XDR), а також аналіз загроз. Не обмежуючись моніторингом, ці рішення надають глибокий аналіз, забезпечуючи спеціалістів з безпеки контекстом та рекомендаціями, які необхідні для швидкого та безпроблемного усунення проблем. Надані як послуги, ці рішення дозволяють MSP забезпечити наявність у своїх командах фахівців, здатних впоратися з будь-якою проблемою клієнта.
  1. Складність дотримання нормативних вимог
Тенденція: Щодня з’являються нові абревіатури, пов’язані із дотриманням нормативів. Серед них GDPR, NIST, FedRamp, SB-327 – і цей список продовжує поповнюватися. Це становить особливу складність для постачальників послуг управління інформацією (MSP), які обслуговують кілька галузей чи регіонів і мають відповідати численним вимогам для різних клієнтів, зберігаючи при цьому стабільність цін.
Рішення MSP можуть підтримувати кібергігієну у мінливому ландшафті нормативів шляхом впровадження відповідних процесів. Хоча нормативні акти різняться по типу інформації, з якою вони працюють, але мета одна – забезпечити захист даних. Для цього необхідно активно шукати і виявляти потенційні проблеми, пов’язані з дотриманням нормативних вимог, такі як неправильна конфігурація мережі, ресурси, що не використовуються, та інші вразливості в належних і не належать інфраструктурах. Також важливо виявити людський фактор ризику, оскільки більшість порушень є результатом помилок чи неправильних рішень користувачів. Після визначення базової структури усунення вразливостей стає більш ефективним.
  1. Кіберризики, що змінюються 

Ransomware as a Service (RaaS) та фішингові набори знижують бар’єр для входу до системи навіть недосвідчених учасників загроз. Будь-яка людина, яка володіє кредитною карткою або рахунком у Bitcoin, може придбати складний код для атаки, який дозволяє зламувати найзахищеніші мережі, незалежно від їхнього досвіду в програмуванні. На жаль, традиційних рішень безпеки недостатньо, щоб зупинити ці атаки, що наражає організації на величезний ризик.

Вирішення проблеми: Індустрія кібербезпеки дуже розвинена, і MSP можуть використовувати досвід своїх постачальників та партнерів, а також інших MSP. Величезні бази знань доступні через блоги, приклади використання, дошки об’яв у спільнотах та інші матеріали. MSP можуть також регулярно створювати дайджести загроз та огляди новин у галузі кібербезпеки, включаючи оперативну інформацію та передові практики, та поширювати їх серед своїх клієнтів.
  1. Зміна бізнес-стратегій
Проблема: Злами неминучі, навіть найдосвідченіші фахівці з кібербезпеки не зможуть зупинити всі загрози. Натомість команди кібербезпеки впроваджують двосторонню стратегію, в якій виявлення та реагування накладаються на традиційні рішення, орієнтовані на запобігання. Більш ефективною стратегією є концентрація на виявленні загроз, що вже знаходяться в мережі, і на тому, як можна пом’якшити їхню дію.
Рішення: MSP повинні розглянути можливість запропонувати своїм клієнтам послуги керованого виявлення та реагування (MDR), які спрямовані на пом’якшення впливу атак на бізнес-операції. Це починається з точної оцінки вразливостей та ризиків, і продовжується моніторинг цих активів у режимі 24x7x365. У співпраці з кожним клієнтом мають бути розроблені заздалегідь затверджені дії та плани дій, які гарантують, що у разі успішного злому звичайний бізнес зможе продовжуватися (або буде швидко перезапущено).
  1. Забезпечення послуг у великих масштабах
Проблема: Розвиток цифрових технологій у світі продовжує збільшувати сферу можливих загроз, що створює складнощі в організації ефективних заходів щодо безпеки для клієнтів у різних середовищах.
Рішення: MSP повинні індивідуально підходити до кожної галузі, яку вони обслуговують з огляду на специфічні вимоги та пріоритети кожного клієнта. Для цього потрібна розширена платформа керованих послуг, яка дозволить MSP відповідати потребам своїх клієнтів. Починаючи процес впровадження, фахівці з безпеки повинні мати можливість відбирати функції та можливості, що найбільше відповідають особливостям роботи та вимогам клієнта.
  1. Трансформація рішень для забезпечення безпеки
Тенденція: Атаки стають дедалі складнішими, проте експерти з кібербезпеки успішно долають цей технологічний розрив, застосовуючи штучний інтелект, машинне навчання та великі мовні моделі (AI/ML/LLM), щоб розширити свої можливості у боротьбі з загрозами.
Рішення: MSP повинні використовувати можливості генеративного інтелекту статей (GenAI), великих даних та інших передових інновацій для покращення розуміння стану безпеки та загроз своїх клієнтів та надання рекомендацій щодо наступних кроків для швидкого виправлення ситуації. Спеціально розроблена платформа керованих послуг може спростити ці складні технології, допомагаючи MSP отримати максимальну віддачу від своїх інвестицій. Такі можливості, як розрахована на багато користувачів архітектура та рішення для віддаленого управління та моніторингу (RMM), дуже важливі для MSP, що обслуговують велику кількість клієнтів, і допомагають їм надавати керовані послуги безпеки в рамках ефективної і масштабованої моделі.
Зі зростанням все більш складних загроз та появою рішень на базі штучного інтелекту 2024 рік обіцяє стати важливим етапом для професіоналів у галузі кібербезпеки. У постачальників керованих послуг є чудова можливість допомогти своїм клієнтам оцінити ризики, виявити потенційно небезпечні вразливості та пом’якшити вплив зловмисників, які вже проникли в їхню мережу. Однак, якщо не приділяти належної уваги, ті самі проблеми, які ускладнюють роботу командам кібербезпеки підприємств, можуть зробити послуги керованої безпеки недоступними навіть найефективніших постачальників послуг управління. На щастя, правильне рішення щодо виявлення та реагування (MDR) може допомогти постачальникам керованих послуг подолати ці проблеми та надати ефективні та ефективні послуги в масштабі.

Джерело: Bitdefender

This site is registered on wpml.org as a development site.